| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Monday, November 26, 2012

No tittle .

Assalamualaikum readers ,
 
 
 
 
 
ape khabar semua ? dah lama saya tidak meletakkan diri sepenuh hati di ruangan ini , ecece..blushing jap .. sebenarnya saya pun tak tahu kenapa mood menaip ni dah ke laut , saya fikir sepanjang almost 3 years blog ini dicipta start 2010 . tahun 2012 ni la paling sedikit bil entry yang ditaip .
 
 
 
 
 
memang saya akui tahun ni memang sibuk , praktikal . balik kerja of course la penat . then, bile malam menjelma mesti online sekejap . bile online pulak , sempat bukak fb , check notification , comment ape yang patut , see homewall , then profile , tengok notification balik . then offline . pastu blogwalking , dah tutup laptop . then bukak phone , mesej apa yang patut , penat msg then call . pastu dah ! tidur . masing - masing kepenatan dengan kerja .
 
 
 
 
 
 
sambung pulak esok , sama seperti biasa . itulah rutin harian . sepanjang saya praktikal kat terengganu memang boleh dikatakan setiap weekend saya akan balik rumah , kalau tak balik dengan sepupu mesti balik dengan bas . agak- agak pak cik bas tu mesti dah boring tengok muka aku setiap minggu kan ?
haha . lupakan !
 
 
 
 
 
 
for your information , ni dah minggu ke 2 saya kat sungai buloh . exam dah berlangsung minggu lepas tapi minggu ni still lagi kat kolej . perbentangan result pada 30 nov ni . hopefully semua nya berjalan lancar . ameen .tak sabar nak balik ni . semalam ade bukak fb , tertengok la gambar konvo my friend , dah habis fast track diploma perakaunan , alhamdulillah sekarang dah sambung degree . ade jugak yang dah habis diploma public admin , 2 1/2 yrs . saya tumpang gembira untuk kalian semua . congrats !
 
 
 
 
 
 
Ramai yang dah sambung degree from matrik, stpm , diploma . semoga kalian berjaya dalam hidup dan dapat kejar cita- cita dan impian masing- masing . saya masih lagi tinggal setahun lagi untuk habiskan diploma . insyaALLAH , jika semuanya berjalan lancar . akan ada kursus induksi before dapat posting . Ya ALLAH ! permudahkan segala urusanku di dunia dan di akhirat . Ameen . Niat di hati memang nak sambung degree , tapi biarlah semua diserahkan padaNYA . hanya DIA yang Maha Mengetahui segala tiap sesuatu .
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
surah al imran : ayat 200

" Wahai orang- orang yang beriman ! Bersabarlah kamu dan kuatkanlah kesabaranmu dan tetaplah bersiap- siaga (di perbatasan negerimu) dan bertakwalah kepada Allah agar kamu beruntung ."
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

0 comments: