| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Thursday, April 5, 2012

tiada tajuk .

Assalamualaikum..



hi. salam jumaat semua. OMG , dah bersawang ini blog . haha gara- gara lama tak update. sorry dear , busy sket lately, test la, proposal, research, borang soal selidik la.



memang minggu ni, entry tak penuh lagi . tergendala .

entry pasal g yakult hari tu pun tak siap lagi , amali lab sesi 10 for eye drop preparation pun tak siap lagi.

aish3. banyak giler kot . um. esok weekend, but ade walkhaton 10000 langkah peringkat kolej. memang WAJIB turun padang . pengarah sendiri pun turun .
haha . biase la , permulaan untuk kempen gaya hidup sihat , cegah obesiti la.

semua ada, maklumlah kolej kesihatan . semua aktiviti kesihatan akan di fokuskan kat kitorang la . 



ok . tak nak cite panjang, masa pun tak mengizinkan jugak.
hope lepas ni ade sedikit kekuatan utk lebih update lagi. hehe .






gambar hiasan .





rindu dia sangat . gambar pengubat hati .





siyesly, saya suka sangat tengok awak senyum.

hehe . kawan saya cakap, muka awak macam yusry kru .

haha . tergelak saya sorang- sorang . jangan bimbang, awak tetap hazmeer  di hati saya.






foot note,


hari- hari gayut .
almaklumlah free . mcm dapat bonus bfday hari- hari kn?
haha .


di kala diri ini terlalu banyak masalah, 
hanya dirimu tempatku berkongsi,
same goes to you.

eventhough bergaduh jugak kadang- kadang,
awak tetap akan hiburkan saya lepas itu .
thankz Allah, hadirkan dia di dalam hidup saya.




Ops, terluah kat sini pulak. 
maafkan saya .

gtg, bye , Assalamualaikum..

0 comments: