| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Sunday, February 12, 2012

yeay !! misi berjaya akhirnya ..

Assalamualaikum..



salam sejahtera dan salam 1 malaysia .
alhamdulillah, selesai sudah menjamah rezekiNYA utk malam ini .

nasi putih + padprik ayam..





entry kali ni akan di selitkan kisah perjalanan hidupku yang berlaku pada hari ini
12/02/12
* he gimmi a call just now, otw to clinic . ambil ubat for his mother .
|semoga Allah sentiasa melindungi mereka semua termasuk kalian dan diberikan kesihatan yang baik. amin|



yeay!! misi berjaya??


misi apakah itu?

for ur information, this weekend, I just spend all the time in room .
tipu la kan . haha. ala . dua kali je pg cafe .

so , petang tadi tunaikan jugak misi . da lama sangat merancang nak pegi jogging .
actually nak berjoging lepas subuh tadi . tapi xmengizinkan dan tak dapat tunaikan .
sebab bg mata rehat . haha . btol!! mengantuk sgt . 

dan akhirnya misi itu dapat jugak ditunaikan petang td .



haha , memang lama sangat tak buat benda tu . mase mule2 start joging td pun tercungap- cungap jugak . nampak sgt stamina tidak begitu memberangsangkan kan .
biasanya, kitorang kat sini memang hari- hari exercise .
naik turun naik turun bukit baru sampai kelas .

alhamdulillah .dapat jugak bagi exercise pada badan .



memang da lama betul rasanya tak exercise . sekarang ni terasa ingin menitik beratkan BMI . haha . hari tu pun ada jugak timbang berat dan ukur tinggi .
49.5 kg .. 161 cm..
BMI --> 19.09+-
alhamdulillah, normal lagi setakat ni..
BMI normal (19-24)




jom. layan gambar yang diambil petang td..






semangat kesukanan yang tinggi dalam diri ..





with zulaikha ..







maen bunga pulak . haha . hihi ..





jalan dulu sebelum start joging . capturing by  syakirah izzati..



hepi time~~~



exercise utk pinggang ..

:)




candid time . mase ni tgh khusyuk maen lompat bintang ..





tengah berjalan pun sempat lagi .










that's all for today .


bye- bye .


Assalamualaikum..

0 comments: