| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Tuesday, February 14, 2012

biasiswa TM

Assalamualaikum..



hehehe .. curi mase jap sementara tunggu azan isyak berkumandang .
umm.. sejuk nye suasana . petang td hujan lebat mase balik kelas . tunggu punyer tunggu hujan . tak reda juga . nak balik ngn payung tak sanggup sebab hujan terlalu lebat sekali dgn petir menyambar- nyambar .


then . tunggu la kami di tempat bas . hajat di hati nak balik dgn bas . tp bas da bergerak kat dpan Audi . nasib baek abg driver baek hantar kami naik van.
hehe .

very unforgetable moment .



sebenarnya baru lepas isi borang permohonan biasiswa my sis .
biasiswa TM cmtu lah .
kesian pulak dengar suara , demam .
hari ni pun dapat 1 hari mc, dpt lah rehat- rehat kat asrama tu .

hope. cepat- cepat sembuh~~






then . kene isi banyak jugak la maklumat yang berkaitan ..




result of kos la kene tulis kan . name pun permohonan biasiswa lepasan PMR kan ?




last date for the application : 17 feb 2012 ..

then . submit & kemaskini .


hehe . ok la. i've something to do .
to look for the resistance of the antibiotic as the asgment .

bui- bui . thankz a lot jengah my blog .


Assalamualaikum.

salam sejahtera ~

0 comments: