| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Monday, January 16, 2012

special entry dedicate to ateen & ewan .

hai. hai. hai .



ops . astaghfirullahalazim .

assalamualaikum semua. 
sorry!! terlalu eksaited taip ni. sampai lupe nk bagi salam .
nak backspace dah malas sebab nk siapkan cepat entry ni . hehe





koram- koram .

nak tau cite epi x.
tp xtaw la bg korang . tp bagi aku . hepi sgt2 .

kepada yang BERKENAAN .


especially special dedicate for both of u .



MOHD RIDHWAN ROSLAN

&

SITI FATEENA ABD SAMAD





=)









ehehe .. koram- koram . nak taw x kenapa aku upload this pic ??


btol x ewan? fat ?

* mase tgh google tuh, terpandang la image ni . then, tersentap sekejap tgk 
ayat nih .

ayt ni aku terpandang kat fat punye fb .
sebijik .



so . congratulation to all of u .
hope hapiness always to be yours !!



aku pun tak taw kenapa aku eksaited sgt ni .
sampai create this entry yg special utk u all semua .


p/s : ewan , ko jage ateen baek2 taw . aku syg die  . aku percaye ko adalah teman hidup yang baek utk die . jage hati dan perasaan die .
ok?? 


p/s : ateen , haha. sampai sekarang tak pecaye ni . hehe . maklumlah! first love kan .
hehe .




jap .jap .



lets scroll down the suprise that i've made to both of u .





sempat lagi duk bukak folder- folder lame.
yang dah berhabuk dan bersawang .

semata- mata nak cari gambar ni .
sorry la . xde gmbar latest .


tp aku da buat special utk koram.





nah ... ambik ni ...











ateen & ewan .




ops . silap upload .




jeng- jeng . 







tarrrrrraaaaaaaaaaaaaa........










hope both of u like it .

gambar ni aku edit secepat yang mungkin .

hehe . maybe xsabar nak publish kot .
so , kalu xsuke tuh . buat- buat la suke ea.
hargailah my suprise for u k..




*actually eksaited x abis- abis ag ni. akhirnya dapat dengar jugak dari mulut ateen sendiri. hehe . tahniah sekali lagi .
ewan, aku memang tabik ko sangat2 .. macam mana la ko dpt tackle si ateen ni .
gadis melayu terakhir ni .
=)

(fat, jgn marah . lepas ni mus xkan sebut lagi pasal zahidi psyko to ek . hehe)

sambung balik :

hehe . aku harap sgt smoga hubungan korang ni akan berkekalan hingga ke akhir hayat. amin .

DR ewan, balik cepat sket malaysia. sian ateen ni . hehe 


OPS!! sorry. da merah da muke ateen . hahaha .


=)





wow . ramantiknye kartoon ni . hehe

saje je wat iklan kat sini .














You are friendly, kind and caring
Sensitive, loyal and understanding
Humorous, fun, secure and true
Always there... yes that's you.

Special, accepting, exciting and wise
Truthful and helpful, with honest blue eyes
Confiding, forgiving, cheerful and bright
Yes that's you... not one bit of spite.

You're one of a kind, different from others
Generous, charming, but not one that smothers
Optimistic, thoughtful, happy and game
But not just another... in the long chain.

Appreciative, warm and precious like gold
Our friendship won't tarnish or ever grow old
You'll always be there, I know that is true
I'll always be here... always for you.

- Written and owned by Angela Lee Hillsley -

2 comments:

RIDU (РИДУ) said...

bg pihak aku n fateena... kitorg nak cakap time kasih... heheheheh... mekasih banyak la... x payah susah2 lenkali.... =D

zahra iman said...

haha . xsusah pun. sekali sekala buat suprise utk kawan aku . anggap la ni hadiah dari aku utk korang . jaga fat baek2 k . hehehe . all the best!!=)=)=)