| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Thursday, January 26, 2012

Perfume ?


     


Assalamualaikum ...
 
 
 
 
Happiness is a perfume 
you cannot pour on others without getting a drops 
on yourself .
 
 
 
 
* just sedikit perkongsian . i like this qoute . 


agree with that word . yes! kebahagiaan itu mcm perfume . takkan dpt rase dari org laen
tanpa kita sendiri rasainya . macam tu lah  hidup . kadangkala kita kat atas . kadangkala di bawah .selagi kita bergelar manusia , kita akan dpt rasa semua . bahagia . sedih . geram & what so ever .
if xde perasaan . memang kita bukan manusia yang normal . tol x?

hu3....
 
 
 
 
sekadar perkongsian bersama .
 
mood : rindu sama kamu lah dear . kesian pulak . weekend pun kene keje . semalam pun dah balik lewat malam .
 
pape pun . tc . jaga makan minum . jangan nakal- nakal .
 
 
 
 
ASSALAMUALAIKUM...
 

0 comments: