| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Saturday, January 14, 2012

mee goreng special kak mus ..

Assalamualaikum ..



morning everybody .
dashboard menunjukkan jam 7:13 .


today is saturday . sepatutnya hari minggu bagi kami, but telah diangkat sebagai kelas ganti utk cuti tambahan raya cina next week..


*xsabar nak balik umah . hehe




so, jap ag nak siap pegi kelas . so di kesempatan ni nak kongsi kat anda semua .

resepi mee goreng special kak mus .
hehe . i knoe majority of u can do this . but spt yang diberitahu td .

mee goreng SPECIAL KAK MUS .

see!!! dah di besarkan huruf tu . ambik ko . special punye pasal . hahaha..





first sekali . mesty la kene sedia duit kan . so . pegi la beli barang .
bukan . bukan . 1st, niat . lau xde niat dan tiada tindakan utk merealisasikan niat tu . mungkin jua usaha anada tak berhasil 

* gaya macam nak bg motivasi je kan .

oh ok! abaikan please .



bahan- bahan :


1) mee kuning *xkira la brand ape pun . asalkan halal ok .
2)ayam *isi lebih bagus .(potong dadu )
3)sayur *hiris halus 
4)lada giling * xguna pun xpew. tp nak lg best, guna la .
'5)bawang * sepatutnya blender, ni disebabkan xde blender, mayang pun dah cukup.
6) kicap, sos cili
7)sedikit garam dan gula
8) sedikit air .




alamak . da lwat nak g kelas .

i draft dulu k. balik nanti i publish ok .
be continued.....





hehe . ok . sambung balik . hai balik . hehe .
already jam 22:58
he otw back home - konvoi neo peringkat pantai timur .
pelbagai kelab .
neo la .
TNC la .
*suke sgt cameraman ikut sekali . cntik la gambar pkai DSLR .
siyesly ! really jelous on that!!!








ok la. sambung balik resepi tu  k.


izinkan gambar berkata- kata boleh ?


lau xboleh pun terpaksa kene bolehkan jugak . hehe .

































































ha ... da siap kan . sekojap je eden buat . hehe .


and for ur information . ni masak guna rice cooker je . gaul pulak pakai sudu je .


=)




utk pengetahuan jugak . memang ini lah dapur masakan kami .
terlalu byk kenangan dgn rice cooker tu .
dah byk berjasa . pelbagai masakan dah masak dalam tuh termasuk nasi minyak . nasi lemak . tom yam . dan lain- lain .




ok la . just for sharing . 


thank for the reading until now . papai .


assalamualaikum..





0 comments: