| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Monday, November 28, 2011

ole-ole sudah sampai .

Assalamualaikum..
 
 
 
 
already in class, turun pegi kat HEP td area jam 11 ++am. then, duk kat surau, rehat-rehat, sedar- sedar dh terlena. around pukul 1 sedar, terus solat .
(ikut sunnah kn . nabi Muhammad saw pun tidur sebentar sebelum zohor)
 
 
 
hehe . ini just kebetulan je . penat sgt kot . toink. toink. toink .
u knoe y pg HEP?
 
mesty la tak tahu kan . see tittle above .
'ole-ole sudah sampai'
 
 
 
ole- ole tu adalah ________
 
(fill in da blank)
 
 
*hehe . kejam nye aku*
 
 
sabar- sabar, i will tell all of u ...
dengar cerita saya dulu ok . nanti korang akan tau nye ..
 
ok . sila mengadap laptop or netbook anda dengan jelingan manja . haha.
then senyum ... senyummm!!
 
 ooouuucchhh .. comelnyeee!!
hari tu sy ade bgtaw pasal cuti weekend sempena 1 muharram .
yakni weekend baru- baru ni la .
yg my kazen married tu kan .
 
actually , memang nk balik kg , tp last minit tak bg sebab ayah cakap tak yah balik. tunggu cuti sem yg akan datang .
ye la. jarak pun lebih kurang seminggu je kan .
 
alaa... bukan aku pun yang kwin , hehe . its ok without me right ?
 
 
before this, my sarawakian friend, julia munga ..
(haha, sarawakian ..lawak- lawak ..sila abaikan)
 
nk kirim aku belikan keropok , as ole- ole yang dia nak buat balik sarawak utk cuti sem ni..
 
so, aku tak beli la mase balik deepavali hari tu, ingatkan dapat balik minggu lepas .
so . terkilan jugak aku kalau tak dapat tunaikan hajat beliau .
almaklumlah, family beliau teringin sangat nak makan keropok terengganu .
 
hajat beliau telah selamat saya sempurnakan sebentar td. last minit plan akhir menjadi jugak.
 
 
thankz a lot kepada mr.h ..
(anak tauke keropok cap masjid)
 
kerana membantuku merealisasikan hajat my friend tuh .
 
 
 
terkejut jugak masa dia bagitaw dia dah pos ari sabtu aritu . 
siap guna GDEX lagi .
takut sngt bile pos laju tak sampai .
ish3..
 
nah ! ambik ko . RM 15++ postage .
 
 
 
2 hari jugak la . sebab tersangkut cuti umum .
sebelah pantai barat hari ni baru keje .semalam kan cuti yang telah di forward kan ..
 
 
 
 


 ni dia kotaknye . besar giler.  .

berat : 1.3 kg .
(keropok dah 1 kg, 300g berat kotak )



 
inilah isi kandungan kotak itu .

keropok ikan tambang .
1kg 




*sempat jugak merasa mase die bukak td .
p/s : kalau ade sape- sape nk tempah . sila tinggalkan komen anda .
saya akan mengesan jejak anda.


=)
hujan telah membasahi bumi sungai buloh .
mood : very sleepy .
sejuk.



*madam, nak balik bilik . 
ok la.. sampai sini dulu untuk entry kali ni .
ade mase terluang saya akan coret- coret lagi di ruangan ini ok.
bateri netbook just tinggal 18% lagi .
51 min left .
sebelum terlambat, lebih baek saya chow dulu .

ok.
bye- bye .



assalamualaikum..



0 comments: