| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Sunday, September 11, 2011

siyesly ! hati saya tiada disini . .

saya kembali lagi .


ops . astaghfirullahalazim .

...


assalamualaikum .

sumpah . siyes . yang benar lagi betul . hati sy tiada disini .
knpla duhai hati .
tolong sy tabahkan dirimu wahai hati .
 begitu juga dgnmu air mata .
usahla mengalir lagi .
tidak sanggup lagi aku~
eh .mus! nape touching sgt ni??


siyesly . spt tajuk entry ni . hati saya tiada disini.

pengarah , bole x luluskan cuti sy selama- lamanya . kn best law sg buloh ni bleh btukar jd kemaman .
mak . ayah . nak balik .







kata sy kpd hati : tabahlah duhai hatiku . tenangkanlah tuanmu ini . sungguh . rindu ini mengcengkam kalbu.


dah- dah . perasaan ni . semakin di layan semakin manja pulak die .
so . jgn dilayan sgt .


YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM.

TABAHKANLAH HATI HAMBAMU INI
KURNIAKANLAH 1001 KETENANGAN KPDKU
LEMBUTKANLAH LIDAHKU UNTUK SENTIASA MENYEBUT KALIMAHMU
RINDUKAN AKU PADAMU YA ALLAH .
HANYA PADAMU TEMPATKU MEMOHON PERTOLONGAN





...........






ini lah kenderaan yg membawaku kesini lagi .

pape pun .
alhamdulillah .

sampai dgn selamat =)




menu today . lunch at R n R gambang .





mee kari vs laici ~



touching . touching . asyik duk taip entry . lagu ni berkumandang .

Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu
Teringat janji lamamu kepadaku teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada disini temani ku sepanjang hari
Reff
Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku disampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku kudatang menemuimu
Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau disini arungi malam
Karna hanya dirimu belahan jiwa pelengkapku di dunia
Teringat janji lamamu kepadaku teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada disini temani ku sepanjang hari

Reff 2X
Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku disampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku kudatang menemuimu
Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau disini arungi malam
Karna hanya dirimu belahan jiwa pelengkapku di dunia




i miss him so much ..
& also miss her..
...


.
.
.




aksi dirumah pg td . die amat suke lensa . muke baru bangun tido ni~~





hehe . manja sgt sgt . along syg adik .. mmuuaahh ..
sumpah. rindu sgt2 . td pun da nangis bile dgr suara die .
(maaf ats pengulangan perkataan sgt . sbb sy rse perlu tulis disitu)

td pg die tdur .




last tatapan along sebelum along balik .

tgk gambar ni pun. air mta jatuh lagi~






ok la. sampai sini dulu . mata da merah dh ni .

hehe~


mood stdy x menjelma lg ni~~

c u again .

arigato gozaimas .
sudi blogwalking this entry .


wslm..

0 comments: