| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Saturday, September 17, 2011

bahagia kah aku??

assalamualaikum.


pejam celik pejam celik dah seminggu dh aku xtekan button new post di ruangan ini .

so . memandangkan da lame x update . so dengan ini . saya nur muslihah ingin m'updatenya hari ini .
okey ?

i knoe u miss me .

haha . xpew2 . jangan malu . saya paham .
hehe .



so . memandangkan tajuk entry di atas di tulis sebegitu .
so terpakse la aku menghuraikannya di sini .


bahagia kah aku ??


kalo korang kn . di ajukan soalan sebegitu . apa yang korang akan jawab.

adakah antaranya seperti ini :

A* ye . sy bahagia sangat . terlalu bahagia.

atau

B*entah . bahagia kot . xtaw nk explain mcm  mane . kdg2 bahagia. kdg2 x.

atau

C*saya pun xtahu sy bahagia ke x


atau

D* x . sy langsung x bahagia .


 .


maybe korang akan jawab A . B . C ataupun D .

terpulang pada masing- masing . mulut kadang2 boleh bohong . tp hati xkan sesekali .


kalau anda bahagia . tahniah . teruskan kekalkan kebahagiaan itu . i wish u all da best.
if 
anda rasa x bahagia sekarang . sabar . ade hikmah di sebaliknya . hanya DIA maha mengetahui atas setiap sesuatu .

mayb DIA bg kita rasa petir . hujan dulu sebelum DIA bagi kite tengok pelangi yang indah .



ops . tertulis panjang la pulak . sebenarnya nk tulis pendek je entry ni.

sekadar perkongsian bersama .


beralih ke niat asal entry ni di create .
actually . ilhamnya dtgnye dari ni .







di komen oleh sepupu yang tersayang .

siyes! terkejut jugak lepas bace ni .


then . decide utk
terus bace ke semua status di profile .







....





....







....







....


and lastly . this !








then . baru la sy mengerti .
rupe-rupenya status kat fb menggambarkan segalanya .




alhamdulillah . aku bersyukur dengan nikmatMu Ya Allah .
hanya kepadaMu tempat ku bersujud dan meminta pertolongan.

permudahkanlah segala urusan kami di dunia dan di akhirat.
aku berserah kepadaMu Ya Allah .
andai selepas ini nikmat ini engkau tarik kembali .
aku redha .
HANYA ENGKAU YANG MAHA MENGETAHUI SEGALANYA.







0 comments: