| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Sunday, August 28, 2011

" 7 Hari Mencintaiku..."



"Kau ni memang dasar jantan tak sedar diri tau. Kau memang saja nak cari pasal dengan aku kan ? Hei Khuzairi kau dengar sini. Kau tu budak kampung yang tak sedar diri ! Tapi ada hati nak kahwin dengan anak orang kaya ! Sedar-sedarkanlah diri kau tu. Kau tak layak langsung nak berdamping dengan akulah. Kau nak aku bawa cermin ke suluh muka kau. Buat tak reti bahasalah pulak. Aku harap lepas ni kau akan ingat kata-kata aku ni sampai mati ! So ... apa kata kau berambus sekarang ! Kau pergi balik jaga kambing-kambing kau sebab kat situ baru betul tempat kau ! "

Khuzairi, dalam diam mencintai gadis bernama Mia Adriana. Cinta pandang pertama menjadikan dia seorang perindu yang setia. Namun sifat angkuh dan sombong gadis ini menyebabkan Khuzairi tidak pernah walau sebesar hama jua menyimpan impian untuk memilikinya.

Berbagai kata nista dan makian yang di lemparkan pada lelaki ini. Bungkam Khuzairi mendengarnya, namun demi satu amanah Khuzairi terpaksa menelannya, demi satu amanah Khuzairi hanya mampu bersabar.

Amanah? Amanah siapa yang di genggam oleh Khuzairi itu, sehingga dia sanggup mengheret dirinya ke kancah derita?

Mia Adriana bagaikan lupa, hidup ini ibarat putaran roda, satu waktu keangkuhan dan kesombongan itu akan memamah dirinya sendiri. Berdoalah, di kala keinsafan menjelma
nanti, cinta lelaki bernama Khuzairi ini belum terpadam lagi buat dirinya.
 
 


Harga untuk novel 7 Hari Mencintaiku...
RM 32.90 untuk semenanjung 
RM 35.90 untuk sabah dan sarawak
                                                                       1050 pages...









gambar si pemilik blog juga di kepilkan bersama . saat2  terakhir sebelum balik .
kat dlm kelas .

mase ni lectrer xde. so. ape lagi. curik mase utk flying with benda alah ni.
law study . kompem sejam kemudian pasti ngntk. tp siyes . law bace bnda ni knpem xnk tidow .


mase ni episod dh 25 . disebabkan kesibukan p sana sini . xsmpat nk cntinue dgn byk . 

mse entry ni di create pun. bru je sampai bab 61 . haha . total 131 bab. 1050 pages. 
 kerap kali jugak bace . tp selalu loading . haha . dlm bas ritu pun ade bce jgk sikit . tp xkhusyuk . 
motion sickness . a.k.a ade gngguan  . terkejut awk tgk novel sy tebal sgt .

actually this novel nk pinjam ngn kwn. tp mase 24 hb ari tu . p jejalan akt hospital . mse tu ade jugak 
gerai novel  . tersentap hati bile terpandang novel ni. memang giler sgt2 time 2. nasib baek tak terlompat je niat asal 2 3 bulan yg lpas . hmpir2 nk beli online sebab stok kat semua kdai buku memang terhad . 
novel best- seller . 

setakat ni , penulis novel kesayangan eden , siti rosmizah ni telah keluarkan baru 4 novel .
this novel ; latest one .


novel  before this da miliki . yg ke 3 -lafazkan kalimah cintamu .
(best-seller)










second novel ..

cinta kau dan aku !







& novel sulong beliau .




ketiga2 novel  da khatam . tinggal lagi novel '7 hari mencintaiku' ni.
hopefully . dapat habiskan dalam mase terdekat ni. haha. sempat ke. insyaALLAH. law da nmpak ank bulan.  esok rayer . ( : (perasaan eksaited disitu) 
mlm ni da mlm raye.

hehehe .. skrg ni hujan renyai2 . da smlaman hujan x berhenty2 . non stop .
mintak2 la. esok dikurniakan cuace yang baik.  
amin .




mood  : sejak balik ni. aura blogging ni berkobar2 . hahaha..

ok la. to be continue .


baiBAI_ assalamualaikum_selamat pagi_





0 comments: