| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Sunday, July 10, 2011

menu malam ini .

23:45
10/7/2011


assalamualaikum.




bertemu kembali di entry yang kedua pada hari yang sama. biasela. kebosanan tahap cipan. xtaw nk buat pe. hehe. bru je sampai bilik. td ade kje sket dgn rakan2. 1st td lepas mghrib turun pg cafe. alasan?
garam! kami perlukan benda tu utk buat kje mlm ni. hik3. dah 3 aras aku pg cari garam. semua xde. last2 decision dibuat utk ke cafe. RM0.60 sen sebungkus. tnpe buang mase. terus capai benda tu. ( sebelum g kafe jugak, purse mawar dilayangkan ke bawah dari tingkat 3) bertaburan duit singgit. cian ain kutip. hehe. ain..jgn bimbang. gambar td mus xkan show off kat sini ok. alasan? sbb mawar kirim beli roti. tp kami xbawak duit extra. mase tu kami dah ade kat bawah.





.. jap. mesty tertanye2 kami nak buat pe dengan garam tu kan? oke la. jap ag koram semua akan taw.  sila lihat bawah jika sudi. if x. sila tekan butang merah di atas kanan laptop anda. bye2. trime kasih.
kepada yang sudi membace. terima kasih jugak sebab setia dengan sy. ops. jangan double meaning kan maksud setia tu k. i knoe. koram2 semua msty ade yg punyer kan. so. setialah pada yang satu. oke??









suprise. kami masak benda tu la dalam periuk tu. cube teka. cepat . kih3. iklan sekejap . makanlah buah-buahan utk menyegarkan badan.^^







kalo dapat agak. ape ni. ingredient?? hehe. baeklah. utk tidak merapu dengan lebih panjang. mai sini saya bagitaw. tp jangan lah excited sgt oke. ni juz masakan kami. bukan dari chef wan pun. kih3. ok la. ni adalah cekodok bilis. fuhhh.. memang bez la. time kasih mawar. garing & best. lazat berkrim.











ok la. ni die wajah2 cekodok kami. memang the best la. ok la. mood ngntuk. nk offline gk ni. masih menunggu mr.h call. xnk ggu.  duk tgk transformer 3D kat TGV mesramall. maybe skrg ni otw pulang. ok la. papepun. tke cre. <3 u. miss my family too..





nite semua. salam malam hari. ^^

0 comments: