| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Saturday, July 2, 2011

krinnnggggggg...

kedengaran bunyi alarm phone: that time show me 06:30.
ya Allah. penat giler.mata pun tertutup balik.sedar2 kwn kjutkan. 6:58.kesiangan subuh aku today.


disebabkan ini:
00:19 off to kl + 04:11 arrive at putra terminal (taking a cab) 04:53 at hostel (dreaming) + 06:58 subuh prayer + now ..
sekarang pulak online. ni pun x ambik lagi kunci kat pejabat kolej. pg td sampai terus tumpang bilik kwn.

jap lagi la. dlm area 8 lebih2 ke.(wait until office hour)

mood ketika ini :
mak..ayah...nk balik..wwwaaaaaa.....xnk balik sini lagi..kerinduan giler kat kalian..
 pelukan demi pelukan dilepas buatmu..along sayang adik sangat2..ketat2..kemahkeming..
semalam ayah nk hantar along naek bas pun adik nk ikut.mcm die taw je aku nk tinggalkan die..xlepas pegang aku semalam.peluk aku.cium aku.

 mase aku nk naek bas pun berlari ikut aku.pegang kaki.maafkan along k adik. along syg sangat adik. jg diri leklok. jgn nakal2. jg mak n ayah oke. muuuuaaaahhhhh..sayang adik byk2.....

0 comments: