| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Saturday, June 4, 2011

4th cuti .

assalamualaikum.
oke. petame2nye. pemilik blog ini ingin mengucapkan jutaaan terima kasih kpd.
mr.h
sbb bg laluan untuk tulis entri w/pun terpakse korbankan chat kat fb skrg ni.
hehe.
thankz cz paham diri blogger yg bru bertatih di arena blogging ini.
me kasih. me kasih. me kasih.
syg kamoo..
ari ni da ari ke4 cuti.
 ari ni mak x buat karipap.
blik umah area 10 pg. lpas breakfast. 
semalam ade pak sedara dtg umh nenek. overnight satu mlm.
lepas solat zohor pg knduri kwin.
dkt area esso + pasaraya samamaju.
(ank-branak mak sedara)
aku pun xknl mane. yg pasty. adik pengantin tu membe aku.
*xla membe yg close . juz umur kami sama..
so, tgkap sket!!
 
 besama adik. sorry. saya dgn adik xleh dipisahkan.

=)




then, ptg. mak ajak pg bandar. beli kaen utk baju rayer 6t.

kaen utk bju da cri kat kl ari tu.
tp kaen utk kaen xde lagi.
nk buat seragam utk 1st rayer 6t.

*bersemangat. cari awal. 6t law lambat mak su xnk jahit baju kami.=(





time kasih mak.
sbb snap gmbar kami.
=)
 mase xbergerak. beria2 nak naek.
bile masukkan coin. takut plak bile bergerak.
hehe. mase tu pggl mak nak turun =)
 
for da last picture.




.......
mlm was lepaking dgan teman kome.

huhu.
nur suhada azmi.



duk sembang2 until jam 11.
oke la.
lwat da ni. 
jam di dashboard.


1:17
5/6/2011

0 comments: