| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Friday, June 3, 2011

3rd cuti .

assalamualaikum .




da bace??


sjeje tu nak kongsi mutiara kata utk sama2 kite renungi.
so. jangan hipokrit. iklaslah menjadi diri anda.

dont be hipokrit.
so. mcm tittle blog ni.


just the way you are


.......


sorry. ni bukan iklan nk promote blog ni oke.
so. jangan salah paham.

oke?


 so. lu pkir la sendiri, bak kata nabil.



3rd cuti???


haha. da 3 hari da bcuti di kg halaman kan. aarrhh. sekejap je mase berlalu. pejam celik. pejam celik. bangun tidow. siang malam.

begitulah putaran hidup.


hari ni macam biase. bangun. ciap2. ari ni nek da siapkan breakfast. laksa kunning kuah putih. 
kuah yang buat ngn ikan + santan tu.

pernah ase x?? 
msty pnh kn. bez sgt. nek yg buat. msty lagi power rasenye.

=)


nak tulis ape agi erk??


lpas tu. tolong mak buat karipap.
ade tmpahan 1000 . tu yg duk kalut segala bagai tu.

 then. pg knduri kawen kat kg geliga tu jugak.
juz follow mak. mak ajak. so p la.
hehe.


tibe2 mase otw nk balik. ade la sorang mak cik ni tgur mak aku.

" nah . besor dah ank dare mu. "
then mak aku jawab.

"ye la. xlame kekg aku dpt mnantu plop"
*aku??? tibe2 senyum sorang-sorang saat ni.macam-macam la mak aku ni. nk menantu sgt ke? haha. mak. mak...macam-macam.6t law along bawak balik btol-btol kan pgsan mak. hehe.


pkul 3. tman spupu pg beli tiket. nak blik trgganu 5 jun ni.
=( rindunyer uitm kuala terengganu.

pape pn . walau juz 1 sem bersamamu. kau tetap di hati ku.

cheeewahh. ayat bukan maen ag. 
oke. aku tipu!!



petang plop pg meronda-ronda dgn 2 org adik.
aisya bgun tdow. trus ajak along pegi jejalan.

so, xnk bg die nangis. n nak puaskan hatinya. aku follow je.
 so. sbelum tu ade msg ngn die. mse 2 die ade kat car wash.
(mandikan bini no.2 =neo57)
die ade bgtaw lpas tu die nk g pntai.mle2 memang xnk join. ingt adik tdow lagi. so...ptg td kami melepak together. die. adik.adik.aku.


ari ni mood xde nk capture gmbar. so. xde gmbar la. oke.

c u next time.
oke!!


bye~bye~


nyte. salam.


23:03


  


   

0 comments: