| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Tuesday, May 10, 2011

M.M & dinner . .

Posted all. how are you? healthy? how you living now? happy as usual? or more happy?
I'm sorry I did not stop too long to discharge the heart of this column. too busy. with all sorts Exam & more.
hehe. sowie2. ter'skeaping' plak.
mak oii. terkejut den di buat nyo.

X-tually . this title above about..
 
 before I started talking, one can guess the title of this entry? PLEASE SMILE.
oke lah, tanpa mahu membuang masa lagi.
M.M tu adalah ..
mesra.mall.
dinner.
ha. dh tu. knp dgn mesra mall & dinner??
pegi dinner kat mesra mall ke gane?
haha.
 malas nak cite .


hehe.


koram tgk la video ni k.









   sowie sgt. dh lame duk peram entry ni.
bru bkak blog & post thiz kind of entry ..

skrg adalah minggu exam. oke la.
aku xnk abiskan waktu disini buat mase ni.


oke la.


jumpe blik 6t ok. 
jap2. video kat atas 2 juz iklan je.
=)
  

 
 
pesanan penaja :

(¯`v´¯)
`*.¸.*´

•¨¯`•….
 
Hiduplah seperti lilin menerangi orang lain,janganlah hidup seperti duri dan menyakiti orang lain ..
 
 

2 comments:

liyana idris said...

sweet la dy...kihkihkih.=)..

zahra iman said...

sweet kah?? hahaha ..