| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Monday, April 11, 2011

~~minggu penghayatan islam~~

date : 8.9.10. april 2011
di : kskb sg buloh.
assalamualaikum.
bertemu lagi kite dlm rancangan adik di 9.
dekat di hati.
hehe .


ops~~ sowie. tersilap.
almaklumlah. da lame kite x bersua dan berdialog di arena blogging ini kan.


1st of all. sorry sngt sbb da 4. 5 ary da kot aku x hupdate tanah jajahan ini.


nk taw knp?






lihat bawah~~









corak yang dicipta khas untuk pameran MPI.
=)



we work together..





banner . oo. banner. 





bersama balloon.
after worked .

(pameran punyer )





bersama sin chan versi Arab .




wif timbalan presiden IFS. kak yana




bersama kengkawan AJK. di dpn auditorium.

pertandingan nasyid muslimat.




farmasi !

solehatul mumtaz.


*tonton nasyid smbil gubal soalan kuiz pameran MPI*




=)

da start berfoto dh . in toilet auditorium~




layan je . .
tp law dah myampah .
pliz jgn tengok .
oke!






"ape tu myra?"
(tanda soal disitu)
=D




1 . 2. 3 . .




welcome .

ahlan wasahlan .



 di hospital sg buloh. at atm.
withdraw money.
aksi come.
hehe .

(lunch at hospi cafee)



10 april 2011
surau ar-raudhah.


(program pemantapan alquran)
teknik al-baghdadi.
bersama.

ust jalaluddin hj hasanuddin al baghdadi



all of us.


kami ..





8.00pm- 10.30pm.

(majlis penutupan MPI)
auditorium.



ajk pameran & makanan.


=)





ops. kasih sayang terpancar si situ . keh3.



 silakan masuk ..

hehe. 




salam kasih sayang dari tuan punyer blog. 
mintak maaf sgt2 
law byk sgt gmbr .

*rasa rugi je law capture sje-sje . tp xmsuk lam ni. so. kte tgkap n muat . oke?
hehe .

salam .
bye.
bye .

=)



0 comments: