| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Friday, March 18, 2011

soalan itu . .

Jom layan:-
 

•apa benda paling penting dalam hidup korang?
 
oksigen .. segala2nya yang berkaitan dgn fisiologi badan .
kejayaan. penting sgt2. nk jadi org yg berjaya sbb nk hepikan fmli .
org2 yg tersayang . kerana mereka . aku dpt bertahan sampai skrg .


benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
 
semalam. beli mkanan tgahari . RM 3.50


dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
entah lah. xterpikir pn ag . biarkan masa & takdir yg tentukan .

 
 
•adakah korang sedang bercinta sekarang?
haha . law nk taw . jenguk n ziarah fb saya . zahra iman




berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
 
redha dgn ketentuanNYA . disamping berusaha . sbb . kita hanya merancang . tp DIA yang menentukan.

 
 
di manakah korang selalu jumpa kekasih korang?
 
xtaw la . ianya x constant . pemboleh ubah bergerak balas . he2



novel/buku/majalah terakhir dibeli?
novel LAFAZKAN KALIMAH CINTAMU. karya siti rosmizah . best sgt2.
 
 

•ape nama penuh korang?
NUR MUSLIHAH BT ISHAK



•antara emak dan ayah, mana korang lebih mesra 
 
mak . sbb . senang nk kgsi law sama2 pompuan.  . naluri keibuan .



• namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?
 
nak jumpa arwah nenek ( sebelah ayah)
sbb aku xde disamping beliau semasa saat2 kematian beliau .
(xley blik mse 2 ade program migty lepas PMR kat mrsm besut)


•adakah korang basuh baju korang sendiri?
Mestila basuh sendiri.. sape la nk basuh . kdg2 gne perkhidmatan mesin basuh jugak.. haha
 
 
 
•dimanakah tempat yang korang betul2 nak pergi?
makkah & madinah . doakan saya sempat tunaikan haji & umrah sebelum dijemput olehNYA.

 
 
•pilih salah satu, peluk atau cium
no komen . i dont knoe .



•lima benda yang paling anda sayangi dalam hidup anda 
 
*hp. (law xde. xley nk text n dgr sore org trsayam)
*kamera
*laptop ( bley berblogging n fb) ..
*charger
* motosikal


•lagu yang paling anda suka dan selalu dengar
Tercipta Untukku - UNGU



•bila tarikh lahir korang dan bila korang sambut tahun lepas 
 
31 oktober , fat . nono . shepoh , ila wt suprise kat blik.
(bile masuk bilik, gelap . then dioram buat kjutan . siap tampal kad birthday ag kat crmin dlm loker)
thankz a lot .. then MR. H blnje kfc. angah pn ade skali.

..............................

0 comments: