| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Monday, March 7, 2011

l gelagat siDIA l

pagi- pagi lagi .
bersama si dia. 
turut ketawa melihat telatah manja beliau.

amat mencuit hati.

" along, jom adi"
kata siDIA.
anda semua paham x??

hehe. begini. si DIA telah mengajak kakaknya a.k.a
si pemilik tanah jajahan ini utk mandi.
tp sy dah mandi.

 " oke. along mandikan adik k.. jom" 

kata aku kepada nur aisyatul hazirah yang baru berusia 2 thn pd 21 feb yg lalu.

saat2 memandikan. antara aksi2 beliau yg aku dpt click!!








budak ini takutkan syampoo
sempat menangis agi ketika aku membilasnya dgn air.

 ambik ko. sudah di highlightkan perkataan syampoo tu.
(marahkan syampoo kerana berjaya membuat adik menangis)







oke . ciap suda . 
make up her face by her own .

aku juz tgk & click!!


then ..




jom kite berfoto gedik dulu.

macam2 gelagat & aksi adik kn.
along juz click je.

ade lagi... jap ...


 dah cyap pkai tudung kan.
mesti dia ingat aku nak bawak die pg jalan.
tp actually aku juz nk tgk die pakai tdung 2 je.
hehe. nak tgk oke x.
tdung yg aku beli kat chow kit ai tu .

hehe.

memandangkan aku ksiankan die.
so aku bawak la die pg kedai .

zooommmmmm......



 perjalanan ke kedai.
di pimpin oleh ...
??

cian SI dia.
kepanasan gara- gara mahu membeli coklat.
( coklat kegemaran aku sewaktu bergelar kanak2 pada zaman dahulu kala)
ble sampai umh.
cklat habis di makan.
time utk maen bola.






time nonton televisyen & minum susu.







then. semasa aku sedang menonton tv. 
tanpa ku sedari si DIA telah tidur.
maybe kepenatan melayani karenah photographer macam aku kn.
hehe.







(kata mak)

'pandai along menidurkan adik'


so . motif of da story :
koram ambik la gambar adik koram banyak2.
konfem tidur 6t.
haha.

SE_kI_An

assalamualaikum.

bye2 sayam- sayam semua.


0 comments: