| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Wednesday, March 2, 2011

l . . again . . l


again?
what is it again?
Nothing to?
'ishh2 .. Why? you all want to know what it is yet? "
right to want to know? no regrets?
you sure?



oke la.
mcm ni ceritanya.
ops. sebelum kata mengorak langkah, sebelum bibir mengatur bicara.
izinkan saya terlebih dahulu meminta maaf kerana sudah lama tidak berbual dengan anda semua diruangan ini.
almaklumlah. sibuk sket.



assalamualaikum . salam 1 malaysia.
salam rakyat sedunia.
salam perdebatan.
ops ..tsasul, maafkan saya YANG BERHORMAT.
terbawak2 ayat debat .
mklumlah ajk katakan.

(SILA AMBIL PERHATIAN. saya bukan mempublisitikan diri . tp memang btol. saya AJK PUBLISITI utk pertandingan debat kali ni)
x pcye??

oke . jap.






hebat kn?

jadi ajk pn dpat pegang piala pusingan.
=)

yeay!! farmasi is no 1..
.............






oke.back to the story.
ai ni 2 mac 2011.
aku ngn kawan2 seramai 18 org pg HKL.
utk buat medical check up.
hep B & hep C.
suasana di sana.




click!!





mengisi borang MEO.









sementara menunggu ..




jam beransur ke agka 10 apabila kami selesai medical check out.
tp x tpt la. tp area2 kul 10 jgk la.
hehe. then kami ke kantin hospital.pada mase itu juga terkeluar rancangan utk berjalan2 ke sogo dari mulut kawan2 saya .
so,kami pun bersetuju utk megikut mereka ke sana.



"fuyyo..ganas giler ayat ko mus!!
kalah budak darjah 1"


haha~~ biasalah. aku kan bdk ag .
(keperasanan melanda diri)
kawan2 seme. jgn ambik ati ape yg sy coretkan disini.
cume berinteraksi dgn diri sendiri..
..........



lets scroll down ..















 berfoto gedik diSINI.




peace!! (kata kawan saya)





 jom .. kite makan dulu .





sebelum beredar .

selamat tinggal HKL.
pjg umo jmpe lg.
=(




then kami pulang ke kolej dgn hati yg riang.
terutamanya perempuan.
kerana dpt memborong tudung2 di chow kit td.
hehe .




=)

SEKIAN dahulu . dari .pemilik. blog.
good nyte .

papai .

(22:09)
2 mac 2011

0 comments: