| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Friday, March 25, 2011

fuh. penat gler .

assalamualaikum, everybody
hai
nice to meet u
thankz jugak sbb datang ziarah my blog
 sowie jgk sbb lame x update blog
maklumlahlah ondaway nk exam formatif
exam formatif?
yep. dikire mcm exam pertengahan la
(30%)
exam final 6t bru (70%)



hehe.tp sempat aku curik mase skejap kn.
sajeje nk khabarkan keadaan aku sekarang
jam di dashboard lappy now : 08:44
26/03/2011



actually baru bgun
alarm jam kul 9
tp x smpai kul 9 dh bgun sbbnye jam 'ringtone' berbunyi dgn pantasnya n skali ngn getaran
so.dgn mamainya aku agkt
upe2nye.ble dgr, suare die!
ops..sowie awk. sy xsdr pn sye ckp pe td. awk phm ke x.
(kecakapan kedalaman kemamaian)



then, lame lpas tu awk mcg. so sy pun balas mcg awak.
kemudian sy bkk fb n blog
utk 'hupdate' thiz entry

tp tgh2 menaip. awak tpon lg.
sampaikan roomate yg tdow pn ckp skali.ingat saya ckp ngn die.
'miera, sowie. td 'pak cik' tpon'
kuang3x..

'pak cik'??
yes! pak cik bg ank2 buah beliau.


sowie2.. skrg pn jam dah agka 9:08..
tp sy belom masukkan lagi pic semalam.

pic??
a'a. pic ktorg bertungkus lumus n mengembleng sekuat tenaga dan usaha utk memindahkan brg2 ke bwh n ke atas
(tigkat 4&5 shj yg terlibat)

motif: proses pertukaran roomate.
as u know, sebelom ni kan roomate aku ngn budak nursing.
tp semalam aku dh jd roomate kpd 

yg bernama
NUR AMIRA BT SOLAH@SOLAHUDIN
(sbb tukar ngn member same kos)
miera farmasi, so aku pn farmasi.
sng nk study.
 
 ni harta2 yg belom dikemaskan lg.


katil aku pn jd mgsa .


alat2 yg digunakan semalam.
semua kidnap dr jiran tetangga punye.
=)


&


yang tradisional ni pn ade jgk..
teringat kat kg halaman.
sob.sob.sob.sob.
tp yg klakarnyer benda ni.
  gmbar ni terhasil apabila membersihkan kipas.
tp yg klakarnya.
miera mjerit ble terpijak benda ni.
u know y?
 die ckp ulat bulu.
(binatang paling dia geli)
hehe..
keras perut aku ktawa smlm.
huk3.
sowie miera.
so.
we're roomate now!
 
post the entry: 9:42
26/03/11

0 comments: