| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Thursday, February 10, 2011

that date ..sss.....

date: 4 feb 2011
 ...............................


haiHAi semua!!
assalamuailaikum..
&
selamat sejahtera..

semoga hariHARI anda ceria2 selalu
&
semoga ukhwah presaudaraan kita bersemi selama-lamanya.
amin .


1st of all. sorry a lot sbb da lama x mnulis di ruangan yang bg aku sangat bermakna ini . yang aku rasa tempat yang aku coretkan utk tatapan anda2 yang sudi menjengukkan diri di blog ini.
sorrySORRY & reallyREALLY SORRY..
maafkan aku.

 ok..

this story is about that date.
ok??

what??
xtaw..oke2..
i will share now.
kjadian ni occur semasa aku pulang ke rumah sempena perayaan CNY ..yang lalu..
( 1feb-6 feb 2011)
 horreeyyy!!!!!!!


hari tersebut amat bermakna bagi aku.
dapat jugak meluangkan masa walaupun sekejap bersama..MR.H...also wif,,
angah..

kami ke M.mall.
tujuan??
of kos la bli brg!..haha







jom singgah sini jap..
















gambar yg sempat angah snap semasa kami mencari buku DANIAL.

di Popular.

popular kah ? ?
=)










lpas penat2 pusim2 n bli barang. 
then. kami pn beransur pulang.

tp sebelum tu.
 tunaikan kewajipan dulu..











asar di masjid kemasik.








.......................................


OTW balik -
disebabkan aku xpernah lagi jejakkan kaki ke tempat tersebut.

dat date n day la my 1st time!

ke sini ..
















sape taw kat mane ni??
















awak cakap kat BALI kah?

sudah semestinya TIDAK.
nahibabuji
(ops. terskeaping hndustan plak.)
maafkan saya.





nama tempat ni adalh PANTAI KEMASIK.
kat mane?

anda semua search la kat google k.
kih3..
 tp tmpat yg saya paparkan di atas ni sudah semestinya di daerah kelahiranku sendiri ok.

KEMAMAN.

bukan SUNGAI BULOH .

sila ambil perhatian.
arahan keras disitu.
(sambil tersenyum)










disinilah . gambar kami di snap oleh mamarazi ini.

nk berkenalan?




lets scroll down~!








tp sdah menjadi milik oram..kih3..






 *********














jalan. jalan . jalan.








.................






then. round2 bndar kemaman utk beli kek .

semua kedai kek tutup
except

secret recipe!

harga sebutir kek??
YA ALLAH..
RM 100++
so, kami pun beredar dan mengambil keputusan utk pg KFC je.

tanpa membuang masa aku pun order la benda nih.









bungkus & terus bawak balik.

msti koramKORAM semua nk taw bli bnda ni nk buat pe kn.

actually aku nk buat suprise kat mak & ayah aku.

sempena dioram punye birthday & anniversary mereka.



ayah : 2 feb

mak : 4 feb

their anniversary : 6 feb.
















koram pcye x?


x. suka ati awak la.
saya siyes ni.
xmaen2 pun taw!




FAMILY.
father . and . mother . i . love . you. 






~Selamat Hari Lahir Ayah~

Selamat Hari Lahir buat ayahandaku yang tercinta. Hari ini adalah hari lahir insan yang amat bermakna dalam hidupku. Terlalu banyak pengorbanan yang telah kau lakukan.

~ Selamat Hari Lahir Ayah ~ Moga dipanjangkan umur ~ Diberikan kesihatan yang berpanjangan ~ Moga kau sentiasa dilindungi Allah ~
...
(ISHAK BIN NGAH)
♥ you forever!
...........................................................................................................................
Selamat Hari Lahir Ibu

Hari ini hari lahirmu
Di pagi heningku berdoa
Agar Allah sentiasa melimpahkan kasih-Nya tak kunjung putus
...Buatmu ibu yang berhati mulus

Selamat hari lahir
Semoga Allah mencintaimu
Melebihi luas cintaku
Kepadamu wahai ibu

(HASNAH BINTI ABDULLAH)
♥ u so much ♥ ♥ ♥

0 comments: