| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Thursday, February 10, 2011

selsema & batuk ? ?

seperti yang tertera di atas.

selsema & batuk? ?

simpton2 ini sudah terkena pada diri aku smenjak beberapa hari lalu.

xde angin, xde ribut, tibe2 pokokBERGOYANG.
sama mcm aku.
tetibe je.

possiblity jgk disebabkan cuaca sekarang.
 + pulak keluar masuk
kelas air-cond.
memg la smakin truk.






lagi satu sebab kenapa simpton yang terkena pada aku ni xkebah adalah di sebabkan benda ni.






oh ya. 4 ur information. bukan aku tersalah makan ubat ke ape ke..

semua slh!!
semua salah????

aku btol ke??

(ask urself)

=)

tepuk dada. tnye selera.






begini lah critenya.



pada suatu hari. ade seorang budak yang bernama.....

eh3..knp plk pada suatu harinya?

=)

oh ya! lupakan..

sebenarnya aku ni amat sensitif pada benda itu.


plis take note!! amat sensitif oke! 

yes! ubat.
aku memang xsukakannya.
xtaw knp.
law pkir logik die xpnah sakitkan aty aku pn.
kn3??
tp koram jgn cakap aku ni kejam pulak.
bkn aku sengaja xnk mkn.
tp nanti kalau aku mkn msty aku akn kluarkannya balik.
paling kurang pn muntah.
koram nk ke?
msty xnk kn.

so, konklusinya.
aku memang xkn ambik risiko utk mkn benda tu.


TP..koram msty tertanye2 dlm diri koram kn?
bdak farmasi anti ubat??

msty plik kn??

dispense ubt kat pesakit tp die plak xmkn bile sakit.


haha.

tp bg aku x plik pn. sbb dulu pn mak aku pnah cakap kat aku.
nk jd bdk farmasi sgt tp tkut ubat.
so. aku terpaksa la menadahkan telinga shj.

pnh suatu ktika dahulu aku demam truk.
sampaikan ltak panadol dalam pisang.
haha. klakar giler bile ingat balik time 2.


tp xpe. memory yang berharga.
akan ku simpan di dalam album kenangan.
utk dikenang sehingga hayat dikandung tangan.
ops..

sehingga hayat dikandung badan!



.................................................


ari ni. keinginan membuak utk memakan makanan berkuah.
 memakan??
ade ke imbuhan tu.
pndai2 je tmbah. nsib baek pemeriksa kertas x bace blog ni.
law x memg failed!.

2 kesalahan.

imbuhan dan singkatan.
=)


so.
blik dari kampus, aku pn singgah la di cafe utk membeli benda ini setelah lama berfikir..









bihun tomyam
RM3.50
hanya terdapat di cafee kskb sg buloh..




oram sakit pn nk masuk jgk..





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~uploading~~~~~~~~~~~~~~~~~~








bersama mkanan feveret..






again!!




bestnyer!!

sowie la. terpaksa ambik gmbr sndiri.
xde oram di sekitar jalanSINI.
saya terpaksa berusaha seoram diri utk memaparkan juga insan kerdil ini.


..........ops. dah jam 0:53........
11/02/2011

mase utk tdow.
babai sayang intan payung.
jmpe lagi.



DOAKAN SAYA CEPAT SEMBUH K.
TQ!!

0 comments: