| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Thursday, February 10, 2011

~~nuffnang~~

finally..
 
dpt jgk aku pasang bnda nih kat blog aku.
da lama dah nak pasang sebenarnya.
tp mlm ni bru tergerak hati nak buat.
 
 
 
 
 
alhamdulillah. pengaktifan berjaya!
 
sblum tu kne isi la smting sket.
6t die bagi link kat akaun emel.
dont worry.

finally. lpas ikut procedure seme2 tu.
copy n paste la.
n mcm2 lg.
 
 
then. iklan2 spt ini pn akan terpampanglah di blog anda.
senang je kan?


...........................................



lihat kanan..
 
lihat bawah..

ade kan??
 
 
 

0 comments: