| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Friday, February 18, 2011

~~enakDIMAKAN~~

haiHAIhai
anda semua sihat?
dah MAKANbelum ni?
X ..



knp?
korang diet ke?
ish3. jgn la mcm tu. 
ksian perut tu.
jgn seksa dia mcm tu sekali k
makan la sket.
walaupun roti.


karbohidrat kan sumber tenaga.



'eh..eh..muslihah. ape ko merepek ni'

(ade SUATU suara berkataKATA diSITU)

aahhhh..lpekan.
ni kan blog aku.ske ati aku la kan3..
SEDIKITmenjawab diSITU.
biarkan!



korang tanye aku makan blom?


korang ase?
aku dah makan blom?

dah!

well done.
tepat sekali .


bru je jpas mkn.
bez..
lazat berkrim.
...ENAKdimakan begitu saja...


eh3..mcm iklan plop ase.
haha.



let scroll down..




sebelum..





semasa..





selepas..








copCOPcop!!!


ni bukan iklan periuk nasi oke!
sila ambil perhatian.


gambar di atas adalah proses yg dilakukan untuk 
membancuh ubat.




eehhhh..
silap!

*proses yang dilakukan untuk membancuh nasi*
membancuh ke??
lantak la.
asalkan sama makne.
hik3..










itulah proses yang dilakukan selepas pulang dari kolej.
then. basuh kaen.

selepas itu.

mase yg ditunggu2 tiba.

jom.

kita makan dulu.


papai~









nasi panas.

ayam goreng.

sup sayur.
cencaluk + budu.

sambal .






then. makan bersama roomate.




dan..


akhirnya.

kenyang.
alhamdulillah YA ALLAH atas segala nikmat yang KAU kurniakan.
alhamdulillah..

0 comments: