| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Thursday, February 3, 2011

aku . yang . sengal .

salam.
bertemu kembali kite dlm rancangan mcm2 aznil.
ops.

sasul. dalam rancangan . .. . 

pape je la.
yang pasty aku pun xtaw.
sengal kn?

a'a. tu la tjuk entry ni.
SENGAL.
aku yg sengal.


xtaw knp mlm ni jd SENGAL.
tetibe je.
xtaw sbb ape.
siapa yg buat??

aku pun xtaw
jgn tnye saya.
hari ini aku terSENGAL scre tibe.
hukhukhuk...


disebabkan kesengalan aku mlm ni aku buat bnda nih.







ni pic original. sebelum edit!









mintak maaf byk2 kalau saya terlebih overOVER.
mklumlah. mlm ni saya terlebih sengal.
sila ambik perhatian..





memang korang menyampah kn? 

ok! nvermind.
this is my blog.
so. all on it. .it's up to me..


hahahahahahahahahahahaha.. 




AKU kangan bangat sama kamoo..

=)

 

0 comments: