| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Thursday, January 6, 2011

:v: oRIenTatiON :v:

assalamualaikum..
salam sejahtera..
salam satu malaysia..


1 JAN 2011
 ~KOLEJ SAINS KESIHATAN BERSEKUTU SUNGAI BULOH~

sessi pendaftaran : 8.0oam- 12.o0pm (kolej)
                 :12.3opm-2.o0pm (asrama)



 :: welcome to pelatih-pelatih baru sessi JAN 2011 ::

slpas selesai men'settle'kan semuanya..then..parents pn da nk blik..waaa......sdih ngt mse 2 =(..dh la xknl sape2 pn kat sne..
amat2 terasingASING..
.....sabarlah hati...
~~kuatkan semangat..tabahkan hati~~

Orientasion
1 JAN 2011- 6 JAN 2011


mood: sedih+ penat+ tertekan (kaki cramp)...n mcm2..

bygkanlah..

the 1st orientation yg aku xpnh jgka akan tempuhi spjg aku hidup..siyely, mle2 memg aku xske..train macam nk jd askar..yg beza xde kawad..kalau koram nk tau, asrama pelatih ni ltaknye di atas bukit.. memang agak jauh jgk la kalau brjalan dgn mgunakan kaki utk sampai ke kolej..
ary ptame..

malam tu kami ade program kat auditorium..
taklimat orientasi..
terpaksa berlari bersama2 meredahi BUKIT TENSION utk smpai ke kolej tpt pd waktunya..

bukit tension??
yes!! bdk2 kat sini pggil bkit tu dgn pggilan tu..
y??
maybe diorg akan tension kot bila lalu kat ctu..
hahaha..

~taklimat orientasi di auditorium~

program yg ditawarkan:
  • pen.peg farmasi
  • pen. peg persekitaran
  • pen. kesihatan awam
  • ahli fisioterapi
  • ahli jurupulih carakerja
  • radiografi & radioterapi
  • kejururawatan


then..blik tros tdow..
bgun kul 4..
set!!


 keadaan blik yg bsepah--->>
xsmpat mse nk kmas..
trun blik kul 4.45p.m then blik hmpir 12a.m..*rutin harian*

law nk cte pngalaman orientasi ni memg byk sngt..
bg kami spjg mgu ni blari..brlari..blari..
redah bukit smbil brlari 3x shari prgi & blik..
keadaan kaki: wlaupun luaran 64 ok, tp skru dah tercabut..
(kuatkan hati)

bnda yg aku xley lpe smpai saat ni..
kene brguling atas pdg yg basah slpas hujan sambil pakai beg..
(kne bguling smpai JKO arahkan brhenty)
lpas tu, blari round pdg 3x..
kne duk brcgkung,tgn ats kpala & lompat ..

keadaan diri:
mcm mayat hidup..
pning teramat sngt..
nsib baek Allah masih pjgkan umurku..

law x..
aku xley shre kat koram seme pngalaman aku disini..



my group: kumpulan penguin..
trademark: pingu..pingu..eak..eak.eak..

mse ni sesi LDK..
buat logo kumpulan & bndera..

 group member:
  1. abg faizal (kuala lipis)
  2. fizi (gold sand,klte)
  3. nizam (kuala kangsar)
  4. hanis (muar)
  5. khalis(klate)
  6. haiqal(..lupe..)
  7. zaidi( besut)
  8. nasmi(sandakan)
  9. stephie mary(sarawak)
  10. wany (sarawak)
  11. puteri(marang)
  12. aya(..lpe..)
  13. monica (perak)
  14. kamala (melaka)
  15. muya(klate)
  16. sue (..lpe..)
motif bold??
my bez fren..ok bah!!haha 

zoooommmmm..
scroll down----:>
 secebis knangan d hari itu..
proses pembinaan uitm sg buloh..jiran tetangga..haha






gelagat pelatih- pelatih..
hari sukaneka..
5 jan 2011



joget irama twist bersama tuan pengarah ..





~music chair~




kolej sains kesihatan bersekutu sg buloh..

centre of da building..


~KSKB~



~side view of hospital besar sg buloh~




pemandangan di ambil dari pertengahan jalan bukit tension..





~sarawak vs sabah~




ni aku pnyer..
motif pic ni diambil??
ilangkan mgntuk dlm audi smasa pngarah berucap..haha..
d blkg tabir..
persembahan dikir barat..


barisan2 MPP & JKO.....




fly capturing~~



............ni je gmbr yg aku curik2 ambik mase orientasi..
cz tpon diharamkan...........
harap mklum...


so, kul 2 ptg td ade mjlis bersama program..

then, kul 5 blik..
mse ni la aku gunakan tuk kmas brg2 tuk ltakkan dlm locker..haha
ai tu xsmpat..

ni hasilnya..
 on da way..
=)






menu mkn mlm :

nasi lemak RM 1
save budget..hhahahaa..

then.. mknMAKAN lah aku akan makanan itu 
sampai cmni..






habis da...




k la..cntinue blik 6t..skrg ni bz sket..
next week stat lecture..

wish me luck here!!

lov u all..

salam..


bye...

 time pblish : 23:53

0 comments: