| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Monday, January 24, 2011

. terSELIUH .

hai.
ops!
assalamualaikum.
ow r u?
adakah anda sihat?
alhamdulillah. hopely baek2 aje.
i??
haha..
see the tittle of da post?
wat r u think?
ow about me??
y?
 risau ke?
thankz z lot sbb ambik brat.
haha.
oke la.
 yes! memg btol pn kurangSIHAT.
sbb pe??
terseliuh la.
kat mane?
u rase kat mane?
:)
oke2! im seyes ni.
sbnrnye saya jatuh ditimpa tangga.
lbih kurang cm ni la.
xtaw knp tibe2 bley jtuh.
sdar2 da jtuh.
=)

hanya Tuhan je yg taw perasaan aku ketika i2.
nsib baek dhira ad.siyesly. aku lgsung xley gerakkan kaki.
dia lah yg mbntu ku meregangkan posisi kaki.

'tu la, jalan xtgk tangga, maen redah je. ambik ko adiah ni'
(hati kecil ku berkata2 smbil bertepuk tgn & say padan muka)

tarikh jatuh :23/01/2011
area jam : 8.15pm 
motiv : otw p kafe
sbb jatuh : maybe sblum trun x bace basmallah kot.


mase tu mmg jln terhincut2 la.
nsib baek kaki knan je.
lau duaDUA nahas la. lgsung xley jln.


mlm tu sapu ubat cm biase je.
urut2 just ala kadar. aku mane la pandai megurut.
nak suh membe, dioram pun xpandai jgk.

so. aku buat xtaw je la & tdow. keesokkan harinya. 
bile bgun nk p blik air.
kondisi kaki semakin truk dari semalam.
sampai nk g bilik air pn tergantung2 kat dinding.

koram taw x aku p kolej ngan ape??

actually aku minx tlom akak classmate aku.
aku tumpang die p kolej ngn motor.
almklumlah, jarak asrama nk p kolej kne redah bukit tension dulu.

thankz akak.
then. p kelas mcm biase.
pkul 5. pndaftaran ahli IFS
abis pkul 6.15 ptg. terpaksa balik jalan kaki dgn membawa kaki yg kesakitan.

tup. tup. tup.

hujan pun jatuh ke bumi dgn lebatnya.
 haha.



berjalan pulang ke asrama dgn meredahi hujan.
membawa payung.
membawa kaki yg sakit.

=)

so. motiv of da story.

bile trun tgga tu. tgk la tangga tu btol2. 
jgn pikir bnda2 laen..

.......................


 

0 comments: