| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Saturday, January 29, 2011

KEJUTAN???? from.......

sebelum program bermula.
di hostel.






cantik X?





cantik kn? 
kat mana beli?
eh. eh. eh. ni bukan saya punyer.
TP ROOMate kawan saya punyer.
motif pakai selipar cute ni??
'entah la. berkenan sebab warna pink kot!'

aik? muslihah suka warna pink ke?

eh. eh. eh. X jugak.
semua kaler saya suka k.
asalkan menarik.
(@_@)




so, ni dia saya
setelah memakai 'barang' tersebut.







aku keBERADAan di bilik Ayu sementara menunggu beliau bersiap untuk pergi ke auditorium.





di hostel again. CLICK!!





triple of them.



dhira. ? . ayu.








di KOLEJ SAINS KESIHATAN BERSEKUTU SUNGAI BULOH.
KONSERT ROAD TOUR BERSAMA

KELUARGA IQ-ONE
TARIKH : 29 JANUARI 2011
TEMPAT : AUDITORIUM KSKB SG.BULOH.
MASA : 8.00PM







ahli kumpulan IQ-ONE
(mereka- mereka ini anak JATI TERENGGANU)
of kos! kami menghadirinya.
NASYID kn.




tempat kami di belakang sekali.






haha. dikire special case la.
lau tengok wayang pun mesti nak duduk belakang kn?
betol X?
 but. ni bukan nak tengok wayang,tp konsert NaSYID.
ktorang duduk kat belakang ni pn sebab TERPAKSA, semua tempat dah dihuni MANUSIA lain.






lets scroll down.







 


persembahan2 yg turut memeriahkan konsert.




sajak.











 
bacaan tarannum.
oleh:
bekas johan tilawah Al-Quran peringkat negeri TERENGGANU.








 persembahan nyanyian oleh pelatih2 KSKB.








then.

dipersilakan kumpulan IQ-ONE 



1st song.
kau idolaku. 





then, selepas mereka membuat persembahan yg pertama. 

mereka TURUN ke BAWAH utk mencari mangsaMANGSA utk dipanggil kehadapan utk menjawab soalan MEREKAmereka ini.
mereka mencari..

DAN 

terus mencari..


dari bawah..

hingga ke atas..

 "ha, tu die. sy dh nampak. yg belakang skali tu. pkai spec. sy bkenan kat spec die. berbaju pink tu."



YA ALLAH..
tersentap jantung ku.
kawan- kawan aku pn da terketar2.
dgn berat hati aku melangkah ke depan setelah menuruni berpuluPULUH anak tangga.
mane X ketarNYA, konsert ni agk berprestij jugak la.
TUAN PENGARAH turut hadir.






gambar ini di snap oleh rakanku yg berada di atas.





teramat terKETARketar.
siyesly..

---->"assalamualaikum.."
<----waalaikumussalam..
----> "perkenalkan nama anda"
<---- "nama diberi, nur muslihah binti ishak"
----> " saya suka sebutannya. kne pd makhraj nyer"
<----(hatiku bermonolog: YA ALLAH.. tlong lah hambaMu. kurniakanlah kekuatan kepadaku YA ALLAH)

...then..dialog diteruskan. bla.bla....




SOALAN DIBERI: " BERIKAN MAKSUD NAMA kumpulan IQ-ONE
aku : " I-Islam, Q-Quran, - O-One, N- Nation, E-Excellent."
" ye btol! Sebagai tanda penghargaan, kami menghadiahkan anda sekeping CD kami.
album terbaru kami. JANGAN LUPA TUHAN"






ni dia..

THANKZ A LOT IQ-ONE 
kerana sudi memberi Cd free utk saya.
=)







di luar.sesi autograf.







aku pun dapat jugak autograf.haha







so. spt crite2 aku di atas ni.

ape yg aku terharu adalah. salah seorang ahli kumpulan IQ-ONE (yg menanyakan soalan kepadaku di audi)
mintak maaf sbb pgl aku kat dpn audi semasa sesi autograf.


die ckp "mintak maaf byk2. beribu2 maaf"


so. aku ckp la. ok2. xde pape la..




tu la aku nk habaq mai kat hangpa semua pasal KEJUTAN???? from....
kejutan from IQ-ONE
=)

0 comments: