| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Tuesday, January 18, 2011

dulu . laen . sekarang . laen .

dulu .laen. skrg. laen.
dulu . manja. skrg. dh kurang.
haha.
msih. lagi mnje kn.
=)
normal la. namenye .ank pompuan kn..
sjeje cover line.
sbb ape??
 dlu mase duk uitm trg.
slalu je teringat kg.
nk blik!

tgk 2, dah di BOLD kan prkataan BALIK tu.
semangat kn?

huhu..


tp skrg??

bkn beerti x teringat dh.
msih lg.
tp TIDAK semanja dlu.
kih3..

skrg ni tgh mghitungHARI utk pulang ke kg halaman tumpahnya darahku.

koram jgn slh phm plk.
bkn manja k.
haha..
COVER LINE lg~~
hehe..(hati tersenyum smbil ketawa kuat2)

mana xnye, law duk uitm dlu.
2mggu skali pasti BALIK umh.
tp skrg laen.
sbulan skali pn ssh nk balik umah..
xpe2.
dont worry be happy.
(memujuk hati yg lara dgn mggosok b.band,=)



kenangan ktika di uitm menerjah di pikiran.

DULU. . . .


beznyer time ujan, dpt tgk air trjun
dgn dayah, fat, & shepoh..




mse ni tym ujan dh nk brhnty..
tp memg bez la saat ni.
msty msing2 berebut2 pg kt tgkap n tgk pmandangan ni.
subhanallah.
sjuk sngt mata MEMANDANG.


hstel di tpi bukit.

 tingkap inilah yang menjadi saksi.
siyesly, 
rindu sngt tym2 ni.











 tp SEKARANG..


laen sngt. dh xde bnda tu semua.
bnda 2 cme ad dlm kotak minda je.
dah terlipat jd sejarah.



cume skrg suasana btkar menjadi begini.



pic di snap dari tgkat 5.


xjelas kn?
jp.


zzooooommmmmmm!!!!











lets scroll down.









xtaw bnda ape yg di tanam, 64 mcm rumput karpet je kn?

xpe la. xjwb pn xpe. ni bkn exam.
haha
skdar nk shring kat anda semua je.
law xnk tgk pn xpe.
juz pjam mata je k.







aku ske tgk ni. mcm ase duk kg je.
haha






jual.jual.jual!!

murah2.bli satu.pcume 2.
haha.
ad bkat jd promoter x?

xde, taw dah. memg pn. sy xpndai la.
tp law nk sruh mbebel ok.
sy boleh.
=)


ok la, sblum sy mbebel dgn lbih lnjut di sini
baeklah rasenye sy mgundur diri dahulu.
sya titipkan salam syg & rindu buat anda semua,
trima kasih x terhingga krana sudi mluangkan masa yg amat berharga itu di ruangan ini.
siPEMILIK tanah syg ANDA semua.
jln2 lah dulu k,
6t ade mse sggh la blik taw.

assalamualaikum.
;)

0 comments: