| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Saturday, January 29, 2011

.. berubahARAH..

ape yg brubah??
ops! jap. 6ti saya akan jawab prtanyaan kamu itu.
assalamualaikum semua.
everybody home??

sopan x saya?

 ------>x.. 
<----xpe la.. xnk kwn dgn awk.

ops! tersasul .
jgn risau. awak tetap kawan saya.

DONT WORRY BE HAPPY K!

SAYA sayang awak ketatKETAT, KEMAHkeming, SIMPULsampaiMATI.

oke! masuk kepada perbincangan kita pada masa ini.
mengenai ..berubahARAH..

ape yg berubah adalah.

DULU....


taekwondo??

of kos yes!
nape?
ingat saya x pandai ke??

siap yellow belt lg taw.
tp itu dlu. aku dah pencen dah. 
RETIRED.
haha..



SEKARANG...


bermula dari siang tadi.

sah ahlinya!
PENDAFTARAN BERJAYA.

ahli silat GAYUNG FATANI.


tadi dah cyap blajar bunga lagi.
BUNGA SEMBAH>>>



lets zoom...





survey..
permulaan sesi bengkel tatih seni kebudayaan.
(gmbr tuan punya xde dsini.HARAP MAKLUM)
   

senior2 ktorang..
 mempersembahkan gerak tari.

BUNGA SEMBAH

####################

thats all..

0 comments: