| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Monday, December 6, 2010

TERTEKAN + THANKZ...

mood   : sedih, tertekan, marah, seme ada..(secukup rasa)
tempat : psm, umah

ari ni aku g blajar drive kat psm..prgi dlm area kul 10..terlalu ramai sgt makhluk Allah di sana..
sampai kan aku dpat bljar pkul 2..tgu turn..lambat sbb org2 sblum turn aku nk test ari rabu ni..esok cuti awal muharram, so ari ni la da laz day utk diorg mempraktikkan sgala ilmu yg dipelajari utk 'dipersembahkan' pada JPJ ari rabu ni..
hahaha...(GOOD LUCK!!)


bayangkanlah..hampir 4 jam menunggu..xtaw nk di gambarkan camana prasaan aku mase 2...boring teramat sangat..boring tahap cipan yg paling maksimum...hampir 1/2 kwan2; pemegang no celcom aku call, mklumlah buat bonus YESRM2 tu...

tp masih xdapat ilangkan jgk keboringan tu..
last2..aku buat xtaw je..

pkul 2 jgk la aku stat drive..pg jalan C..merentasi kawasan bukit mentok hgga pulang semula ke psm..


lpas 2 buat bukit..xtaw ape yg jadi kat aku ari ni..kbayakkan prkara yg aku buat sme x menjadi...
bukit 2x kereta mati sblum lpas handbreak...xpnah aku buat kslahan tu..tbe2 ari ni aku buat, memg xpatut..
mgamuk la cikgu aku, aku xtaw nk buat pe..nk kata ade problem xde la plak..
sampaikan cg aku tnye soalan lagi..

"bkpe along xjd buat ari ni ni? slama ni ok je..xde masalah pn..bkpe ni? smlm bgaduh ngan buah hati ke?"

ish3..ade ke patot cg tanye soalan tu kat aku..ntah la..stahu aku, aku xde masalah pape pn..ok je..ntah la..pening3x..

.......................................sblum blik umah sggah nirvana maju & fast bakery( beli brg sket)............................

hampir pkul 4 aku sampai umah..pnat sangt2..bygkanlah x jamah pape mknan ag..ase cam mayat x bermaya je..bila smpai umah, angah cakap" along, broadband mu xleh gne..sim block,, kne masuk no puk...zharfan maen broadband td"


aku terdiam...serabut sangat2, mcm2 masalah timbul..tertekan sgt..xtaw nk wtpe, nk crik no puk broadband..kad sim tu xtaw aku simpan kat mane..masalah.....masalah....zharfan(kazen aku) pun satu hal, kalau xtaw, tnye je la..ni maen masuk no pin ssuka hati smpai block broadband aku..geram sangat2 sampai xsdar air mata mgalir..( persaan bercampur baur + lapar + penat)


lepas jamah nasi sket, aku trus ke agensi celcom kat tepi BSN..ask them how to get puk no..


operator tu ckp, " adik dail 1111, lpas tu ckap ngn operator & mintak no puk tu"
erm...buang masa aku je pg situ, xterpikir lgsung nak call celcom careline..
bila sampai je umah, aku terus call celcom, tp xdapat jgk..sbb ade masalah teknikal..msalah ni kne settle dgn tuan punya nama broadband..dgn pertolongan BELIAU lah aku berjaya online skrg ni..

***TERIMA KASIH KPD
SESEORANG YG MEMBANTU KU UTK MEMULIHKANKAN BROADBAND DARI SERANGAN NO
PUK...Thankz you so much...pertolongan itu amat saya hargai..=)***


 

0 comments: