| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Thursday, December 9, 2010

awak, saya sayang awak...

Awak, saya tak tahu kenapa. makin lama , hari silih berganti, sayang saya pada awak makin kuat. Terasa macam dunia ni milik kita je kan? Saya harap sgt awak takkan tinggalkan saya sbb saya tak tahu mcm mana hidup saya bila awak tak ada disisi saya. Saya tahu , saya ni bukan lah yang terbaik untuk awak. Saya selalu sakitkan hati awak, selalu buat awak kecewa dgn sikap saya. selalu buat awak nangis, selalu buat awak tension + stress dgn perangai saya. Saya bukan apa, saya cuma nak awak sedar yang saya sentiasa ada disisi awak. Saya tahu lately awak penat sangat-sangat. Awak cepat mengantuk, awak cepat letih. And awak selalu tidur tp tak apalah, saya paham sbb kita kadang-kadang bergayut smpi pagi. saya kesian kan kat awak. maafkan saya sbb menganggu waktu tidur awak. Itu semua sbb saya rindu awak.Maaf kan saya sangat-sangat. saya tak tahu mcm mana nak menunjukkan kasih sayang saya ni sbb saya tak reti. Saya nak awak sntiasa tahu yang saya sayang awak, saya rindu awak :) Saya selalu marah awak. selalu cakap kasar ngan awak. Selalu tingking awak. Selalu merajuk dgn awak bila awak main futsal Maafkan saya :(


0 comments: