| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Thursday, November 18, 2010

rayer oh rayer..

assalamualaikum semua...haha...rndunyer kat korg sme..huhu..mklumlah dah 2 ary aku x update blog..=)
sowie bzi ket 2 3 ari ni..dont worry aku akn cte kat korang seme ape yg terjadi spjg 2 ari ni... nk taw x??
Law korg jwb x, aku x ksh sbb korg msti akn bce..huhu...tgk mcm skrg, korang tgh membaca blog aku yg serba kkurangan ni kn??huhu......tq2 sbb korang sme jd pengikut setia 'ana'..haha...speaking arab plop..chewwah...

MSV spectacle...

MSV >>Magic Sun Visor
14/11/2010
Look good and feel good!

Image Point Spectacle Shop pnyer mto..haha..
ak bli spec ni cz spec lame ak mgalami kcderaan serius di kaki sblh kiri..haha..stelah berbincang dgn doktor, beliau ckp xde pnwar n mengsyorkan aku supaya gntikan yg baru...huhu.. 2 la aku mgmbil kptsan utk mgntikannya dgn spectacle ni..

<<<<lihat sbelah..chewahh.....

*kelebihannya....
#dapat protect mata dari terkena sinaran UV..
#dapat mnukar cermin lutsinar ke warna hitam apabila terkena cahaya matahari..

aku nk pesan awl2..6t kalu korng jmpe ak pkai spec kaler itam jgn pelik k..aku da btaw awal2 ni taw..=)p
gambar hiasan





Lembu oh LEMBU.......

spt korang tahu ari rayer aidiladha kali ni jtuh pada 17/11/2010..iaitu pada hari rabu.
 Keluarga besar kami telah bermusyawarrah diantara mereka utk megadakan mkn2..(snak-saudara terdekat)
dgn mgorbankan seekor lembu yang di import dari kubang ikan, kuantan..haha..

*aku tjukkan kat korg detik2 lmbu naek airasia airbus....


huhu..air asia airbus darat punyer,,huhu


saat2 gnting..terpaksa kne ikat dkat pkok mempelam..no other spot..huhu..


zooommmmm>>>>>>>>

proses penyiangan daging lembu..=)
KERJASAMA!!!!!!!!!!

 ape yg pnting??











 peace!!!! syafiqah, abang danial n kak izzati..


aisyatul hazirah...


 salam aidiladha daripada editor blog zahra iman..=)

spupu...>>geng bdk2..

proses pembungkusan gulai utk d hantar ke rumah jiran2..

snap pic wif my kazen...a.k.a DR NORISA...dentist..bangga3..keh3..

















0 comments: