| Sharing Is Part Of Caring |

Rasulullah SAW dalam hadisnya bermaksud, "Sebaik-baik wanita itu ialah apabila kamu memandangnya kamu akan senang hati (gembira), apabila kamu perintah, ia patuh kepadamu, apabila kamu pergi, ia akan menjaga dirinya dan menjaga hartamu."

:)

:)

Followers

Sunday, November 14, 2010

awk..awak taw x sy banyak kelemahan? awak taw x sy byk kburukan? awk leh thn ke ngan prangai saya    ni? awak xmalu ke jln2 ngn sy?

                                                            saya takut kehilangan awak....
                                                                       saya syg awak......
                                                                 hari2 saya prlukan awak....
                                                 awaklah tempat awak saya curahkan segala2nya...
                                                     saya harap sangat awak terima saya seadanya...
                                                              awak buat idup saya smpurna......
                                                                awak buat idup saya bahagia.....

                                      



                                                                          kalau boleh,
                             
      
                                       saya nak pinjam bahu awak bila saya sedih...
                                     saya nak pinjam ati awk n bagi kasih sayang kat saya...
                                    saya nak pinjam suara awak n pjuk saya bila saya sedih...
                              saya nak pinjam segalanya......utk kongsi cebisan hidup sy ini...



                                                      leh kn? awak x keberatan kn?


                              


                                                      mood : berhalusinasi seorang diri...
                                                    perasaan : rindu ngt kat die...siyesly...







1 comments:

zahra iman said...

berhalusinasi dengan diri sendiri..=)